vineri, 28 martie 2014

Oglindiri

pentru rubrica "Reflexii in oglinda"

11 comentarii:

  1. :) tot umbre am ales şi eu pentru postarea de astăzi... pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. oglindiri, dar tandre :)

    imi place locul unde ai facut fotografiile, este aerisit dar si sobru-natural...restaurant sa fie sau doar un pub?
    te pupacesc, draga mea draga! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună CARMEN!
    Frumoase poze!
    Un weekend excelent îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Inspirata alegere !
    Un weekend excelent draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Câte reflexii în a treia fotografie ! Oglindire în oglindire în oglindire... Superbă fotografie, felicitări, Carmen !

    Să aveți un weekend minunat !

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase imagini!
    si observ ca vremea la tine nu conteneste sa fie insorita....:)
    pop!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oginda,oglinjoara...tu esti, asa cum trebuie,dupa parerea mea ,s-au gresesc?.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunteti foarte frumosi impreuna, chiar daca e o mica reflexie. Vad mult soare in primele imagini, deci vremea tine cu voi, asa ca sa petreceti cat mai bine impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase oglindiri!
    Vad ca ai schimbat aspectul blogului. Imi place. Am remarcat si o prietena draga, langa o superba magnolie inflorita. Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Desi nu seamana deloc :) restaurantul din care un coltisor se reflecta in oglinda, imi aminteste de un local mic in care am petrecut candva - parca intr-o alta viata! - clipe minunate!
    Frumoasa oglindirea cuplului! :)
    Zile fericite sa aveti! Imbratisari, de grup, cu drag.

    RăspundețiȘtergere